יום ראשון, אוגוסט 28, 2005

הלף רוסה לנזול החוסה דרך הדמעות


אני מאוד מסטערת, ראיס יקר שלי
סליחה.

כפר הרבה זמן לא כתפתי לך, ואתה בטח מתגעגע.


נכון שאתה מתגעגע?

נכון שאתה חושף עליי לפני שאתה הולך לישון, ונכון שאתה חושף עליי בבוקר כשאתה קם? נכון שאתה חולם עליי בלילה?
אנשים מתים ישנים בכלל?

כי אם אתה לא ישן, אז בטח אתה חושף עליי כל הזמן - אפילו בלי ההפסקה שבין שאתה הולך לישון ועד שאתה חולם.
נכון?

נכון שלפעמים כשאתה חושף עליי, אז אתה מרגיש מין ספיטה כזאת בלף שילך, וגם ספיטה כזאת בעין ואתה מרגיש איך הלף שילך רוסה לסאת החוסה - דפקא דרך העיניים. הלף רוסה לנזול החוסה דרך הדמעות.

כפר הרבה זמן לא כתפתי לך, ואתה בטח דואג לי. נכון שאתה דואג לי?

נכון שכל בעם שבא משלוח של דואר לגן עדן או לגיהנום אתה דורך אוזניים ועיניים וחושף ומקפה אולי הנה הגיע מכתף ממך, יא ראיס שלי. כלומר, ממני. אתה מחכה למכתף ממני. נכון?

אני מאוד מסטערת, ראיס שלי, שכפר הרבה זמן לא כתפתי לך מכתוב.
הרבה דפרים רסיתי לסבר לך, אפל...
אפל לא מסאתי זמן
או לא מסאתי מילים
או לא מסאתי כוח

אני אנסה לכתוף לך
אולי מחר, אולי בהמשך השבוע

אוהפת אותך
שילך תמיד,
סוהא.

אין תגובות: