יום רביעי, אוגוסט 10, 2005

באגיר וקאטין הגנפים


יא ראיס שלי, אל תשאל.

בבוקר איך שאני מתעוררת מהשינה, אני שומעת את החדשות של שתים עשרה ואומרים שם היה בן אדם אחד מה שם פססות במערה כדי לקחת אוסר של הראיס.

נפהלתי נורא, הלכתי לוויינט לראות מה הסיבור הזה.


וזה הכתפה בוויינט:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3125313,00.html


הכותרת זה הכין מטעני חבלה בגלל האוסר של ערפאת.


אחרכך כתוף: תושף אבו סנאן נעסר על ידי בקחי רשות שמורות הטפע והגנים כשברשותו מטעני נפס מוכנים לפעולה. לחוקריף האמומים סיבר שהוא מחבש אחר אוסר שלפי השמועה הטמין ערפאת במערה.


אחר כך יש סיטוט מה אמר בקח אחד של רשות שמורות הטפע, ליעד לינק קוראים אותו. בחייאת עליי שם כזה, טפו, לינק. חושף הוא חיב בבלוגוספורפרה, מה קוראים אותו לינק. וככה הוא מסבר: הגענו לאזור ובגשנו בשני אנשים, אחד בגיר ואחד קטין, השניים הקימו במקום מאחז ובין היתר עסקו בכריתת עסים. הם גם החזיקו במקום רוגטקות לסיד סיבורים וכלי עפודה. אחרי חיבושים נרחפים יותר מסאנו כמה מטעני סינור, מוכנים להפעלה.


בסוף כתוף שם שאחד מהם, באגיר או קאטין - לא כתוף, אמר שעל בי מידע שברשותו, טמון במקום אוסר בסך 50 מיליון דולר, שהיה שייך ליושף ראש הרשות הפלסטינית המנוח, יאסר ערפאת.

את שאר הסיבור, יאסר שילי, אתה יכול לקרוא בלינק (הלינק האמיתי, לא הבקח מה קוראים אותו לינק).
יש לך שם חיבור לאינטרנט, אני מקפה. אחרת אתה לא יכול לראות כתפה בוויינט וגם לא אל-מכתוב מה אני כותפת.

ישר התקשרתי לסאלם פייאד, שהיה בעם הרואה חשבון שלי ואחר כך ביקשתי ממך שתעשה אותו שר אוסר בשפיל שפייאד יעפיר לי כסף לחשבונות שלי בבאריז. למה לחיות כמו מלכה (מה כמו? מלכה!) בבאריז - זה עולה הרבה הרבה כסף.
אז סאלם היה שר אוסר שלך ורואה חשבון שלי, והוא אמר לי אחרי שקפרו אותך ברמאללה – כל הכסף הלך לי ולא נשאר כסף ברשות פלסטינית. ככה אמר לי.

וואלאק, יא ראיס, אני חושפת סאלם הזה שקרן שקרן. אומר לי - שו באגיר שו קאטין אנחנו אין לנו כסף, כולם פה חיים ברחופות אוכלים בקושי חצי מנה מסבחה ביום. אנחנו אין לנו כסף, וראיס לא השאיר לנו שום אוסר.

אפל אני יודעת, יא ראיס שלי. אני יודעת. אתה חכם, אתה חכם יא ראיס שלי. אתה ידעת שסאלם הזה יגנוף לי כסף, אז השארת לי אוסר קטן בתוך מערה בשפיל אם אני אסטרך אז יהיה לי כסף.

אפל מה, שכחת יא ראיס שלי להגיד לי איפה החבאת, והנה בינתיים סאלם הגנף הזה בטח מסא את המערה ועכשיף שלח לשם מה קוראים אותו אחמד קאטין ומה קוראים אותו מוחמד באגיר, ושני גנפים אלה הלכו לגנוף כסף שלי.

יאללה, שיגנפו. נמאס לי.
בחייאת נמאס שלי.

שיקחו הפלסטינים הגנפים האלה את כל הכסף שלך,
ואותי ישאירו ככה לפד בבאריז, בלי כסף ובלי אהפה ובלי הראיס שלי.
הרי ככה גם אתה עשית, אז למה לא הם?

גם כן, יא ראיס שלי, דוחף אוסרות ודולרים לתוך מערות.
ברימיטיפי.

נמאסת עליי, יא ראיס שלי.
נמאסת, אבל אני עדיין אוהפת אותך.
מה לעשות.

שילך תמיד,
סוהא.


אין תגובות: