יום שבת, יולי 23, 2005

נדיפות של מנסחים



יש מי שיקרא לזה מקרה,
יש מי שיקרא לזה סירוף מקרים,
יש מי שיקרא לזה אל-יהוד מאנייקים גנפים בני גנפים כולם.

הבלוגוספורפרה הזאת, שאני כותפת בה מכתובין לבעלי האוהף, הראיס, כפר מזמן הפסיקה להיות אישית. כי בכל זאת, אני לא רק אשתו הקטנה (כמו שאסל היהודים אוהבים להגיד) וגם לא סתם אלמנה, אני המלכה (הגולה, בינתיים) של הפלסטינים - ובתור מלכה שכותפת בלוגוספורים זה לא מפתיע שקוראים אותי אלפי הנתינים שלי וגם אלפי טוריסטים (וגם טרוריסטים).
וכנראה גם כמה יהודים.

לא שאני רואה טלנופלות, אני לא כזאת שטחית. ובטח שלא טלנופלות יהודיות. אפל איזה חפרה סיברה לי על טלנופלה שנקראת בירות אסורים, שזה טלנופלה על הנאכבה ועל כל התקופה ועל רומן של איזה ערפי אחד עם יעל בר-זוהר, שהיא משחקת שם בלונדינית מהממת ולא מוסלמית בכלל. מזכיר לכם משהו??

ערפי, ובלונדינית מהממת? זה אני והראיס!!

והיא גם לא מוסלמית, כמו הערפי שלה שהיא מאוהפת בו והוא מאוהף בה.
זה בול הסיבור שלנו. גנפים. את כל הסיבור חיים שלי הם גנפו שם בטלנופלה.

על זה... על זה עוד יכולתי לסלוח. מאז שאני מלכה למדתי את מה שאנחנו קוראים "נדיפות של מנסחים".
אבל אפילו הבולוגוספורה שלי הם גנפו!!

מסתבר שהטלנפולה הזאת של הסיבור חיים שלי, בירות אסורים, נמצאת בתוך טלנפולה אחרת שקוראים לה טלנפולה בעמ (מקוריים היהודים האלה עם השמות, אה?). ובתוך הטלנפולה בעמ הזאת, היתה בעם אחת קראו אותה אפרת. מתה (נו, אפשר לחשוף. איזה סיבור עשו מזה שם בטלפיזיון). ויש אחת קוראים אותה רננה, והיא לא מתה.
עד כאן זה אמנם מזכיר את הסיבור שלי (איש אחד מת, האישה השניה לא מתה) - אפל אפשר לסלוח כי אולי יש עוד מקרים כאלה בעולם.
אז באמת, עד עכשיף שתקתי.

אבל לפני כמה ימים, הם ממש הגזימו בטלנופלה בעמ שלהם. זאת שקוראים אותה רננה, כותפת מכתף לזאת שמתה.
על המחשף היא כותפת, כי איך היא תכתוף מכתף אמיתי למישהו שמת?
במקום "בעלי האוהף" או "הראיס" היא כותפת שם "אמורה", אפל ברור לכולם שזה רק בשפיל לטשטש עקפות.
גנפים כאלה.


שלא תחשפו, זה היה לי ברור שאני (וגם הסיבור שלי) כל כך זוהרים ונוססים שברור שמישהו עוד יעשה מזה סרט או סדרה או טלנופלה - אבל לגנוב?? זה רק יהודים יכולים. ומילא שאת הסיבור שלי הם גנפו, יאללה בסדר. על זה אני עוד יכולה לסלוח.
אבל את המכתפים הם גנפו לי?? הם לא מתביישים? את השיחות הכי אישיות שלי עם הראיס שלי, גם את זה הם גונפים?
איפה הבושה? כול כאלב ביג'י יומו.

מסתבר שגם את השיר של הטלנפולה הם גנפו מהחיים שלי:


אז בואו לראות אותי מתה
בין שמונה לתשע
ולא יקרה לי כלום

בואו לראות אותי קמה
לתחייה בברק הסיום

בואו לראות אותי רסה
אחרי התהילה
בדרך לתגלית

ואין לי זמן בשפילך, מותק
זה לא כתוף לי בתסריט

תמיד אני שוכחת
את השורות שלי
ואין מי שיזכיר לי

תמיד אני חושפת
שהחיים שלי
גדולים יותר
מכל תפקיד
שנכתף בשבילי

אז בואו לראות אותי
בואו לראות אותי
על המסך שלי
זה הכל אמיתי

אז בואו לראות אותי
בואו לראות אותי
על המסך שלי
והכל אמיתי

תמיד אני בורחת
רחוק בדמיוני
אפל חוזרת לעצמי בברק השני

ואיך אני כופשת כותרות בחדשות
ביקורות לא יעסרו אותי
תעזפו, זה סתם שטויות

אז בואו לראות אותי
בואו לראות אותי
על המסך שלי
והכל אמיתי

זה תפקיד החיים שלי,
אז בואו לראות אותי
על המסך שלי,
והכל אמיתי.



הכל אמיתי, עלק.

אין תגובות: